Kategoriarkiv: Gjesdal Idrettslag

Sprintrenn rulleski 15.6.

Gjesdal il innbyr igjen til uhøytidlig sprintrenn. Tidligere år har dette vært arrangert ved Ivar anlegget utenfor Ålgård. I år flytter vi dette til vårt nye klubbhus på Ålgård. Dette ligger i Gjesdal idrettspark.

Løpet arrangers som tidligere med kun to klasser, opp til og med 12 år og 13 år og eldre (aldersklasser som på Blink, dvs 12 år tilsvarer født i 2004). Valgfrie ski opp til 12 år. To-er hjul for 13 år og eldre. Det blir prolog etterfulgt av heat. Heat settes sammen med mest mulig jevne løpere. Opprykk og nedrykk avhengig av plassering i heat.
Ingen startkontingent og ingen premiering.
Påmelding via minidrett innen 13.6.: Link til påmelding

Fra E39 ta opp til venstre i siste rundkjøring gjennom Ålgård dersom du kommer nordfra, kommer du sørfra blir det da til høyre i første rundkjøring. Kjør opp til du ser idrettsparken på venstre side.
KART
Parkering ved løpebanen.

Det blir kiosksalg v/ klubbhuset!

Invitasjoner til sonelag langrenn høst 2015

Sonesamling langrenn 2004-2005

Sonelag 13-14 år

Sonelag_15_16 år_2015

Invitasjon til sonesamlinger langrenn, for alderstrinn 11-12 år, 13-14 år og 15-16 år, har gått ut til klubbene.
Se invitasjon vedlagt med informasjon.

Merk påmeldingsfrist juni- egenandel betales som bekreftelse på påmelding. Klubbene skal melde inn deltakere klubbvis, så dersom du er interessert gi beskjed:
11-12 år meldes på til torgeir.nevland@lyse.net
13-14 år meldes på til henning.wiig@lyse.net
15-16 år meldes på til inger.ravndal@lyse.net

IMG_6656 Sprettende skigang

Banedekket legges

Nå har arbeidet med å legge banedekket på friidrettsstadion begynt. Arbeidet pågår mens det er godvær, og er veldig tidkrevendes pga den høye presisjonen som kreves for å få det helt flatt/slett.

Derfor må vi informere om at mens arbeidet med å legge dekket på banen er i gang, er det IKKE lov å bruke friidrettsbanen til løping/trening/rulleski eller noen annen form for aktivitet. Det er ikke lov å gå innenfor gjerdene. Det vil informert på våre nettsider når dere kan ta i bruk banen igjen.

Polytan som legger dekket informerer oss om at noen har vært å tråkket på dekket som er lagt til nå, og det er tydelige spor i dekket. Dette må de se om de klarer å få repparert.IMG_2112 IMG_2113 IMG_2114